نکات مربوط به طراحی سایت ، دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • ۰
  • ۰

سلام ، در این مقاله برسی می کنیم که آیا یادگیری وردپرس برای ساختن وب سایت آسان است یا خیر ، در واقع سوال بالا را می توان به دو صورت جواب داد ، شما برای طراحی سایت وردپرس دو راه دارید : 1. طراحی اختصاصی از صفر و 2. طراحی با قالب های آماده.

1. طراحی اختصاصی از صفر :

در این حالت شما باید کد نویسی بلد باشید ، پیش نیاز ساختن سایت با این روش این است که باید حداقل زبان های html و css را بلد باشید تا بتوانید ظاهر وب سایتتان را به شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید همچنین شاید نیاز باشید برای طراحی برخی از قسمت های وب سایتتان نیاز به زبان های مثل جاوا اسکریپت و ... نیز داشته باشید به همین خاطر اگر شما تا کنون با این زبان ها یا کد نویسی آشنا نیستید برای شروع ابتدا باید زبان های ذکر شده را یاد بگیرید.

داینامیک کردن سایت

در مرحله قبل شما صرفا ظاهر و قالب سایت را طراحی کردید ، حال پس از آن مرحله وقت آن رسیده که بتوانید آن را داینامیک و یا پویا کنید تا بتوانید پست جدید ، محصول و سایر امکانات را اضافه کنید به همین خاطر شما باید زبان کد نویسی php را بلد باشید و یا حداقل با ساختار آن آشنا باشید در نتیجه با یادگیری زبان کد نویسی php می توانید سایتتان را فعال و داینامیک کنید ، پس شما برای طراحی سایت با روش اول باید حداقل زبان های html و css و php را تا حد مطلوبی بلد باشید تا بتوانید یک سایت وردپرسی را طراحی کنید ، به همین خاطر شاید روش اول برای طراحی سایت برای عموم افراد خیلی سخت باشد اما روش دوم بسیار آسان تر است.

2. طراحی با قالب های آماده :

با این روش حتی لازم نیست 1 خط کد بنویسید ، شما به راحتی می توانید با استفاده از افزونه ها و قالب های جانبی هر نوع سایتی را که خواستید ، طراحی کنید در این روش تنها کافیست با سیستم وردپرس و طراحی با صفحه ساز ها آشنا باشید تا بتوانید طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی و هر نوع دیگری که نیاز دارید طراحی کنید ، برای اضافه کردن قابلیت فروشگاه به وب سایت خود نیز می توانید از افزونه ووکامرس استفاده کنید ، افزونه ووکامرس یک فروشگاه ساز خیلی حرفه ای در حد فروشگاه های برتر می باشد ، شما به وسیله این فروشگاه ساز می توانید تعداد خیلی زیادی قابلیت های متنوع به فروشگاه خود اضافه کنید.

افزونه های مختلف :

یکی از مزیت های خیلی خوب وردپرس وجود افزونه های مختلف برای اضافه کردن انواع مختلفی از قابلیت ها به سایتتان است ، کار با این افزونه ها اغلب بسیار ساده است و تنها کافیست برخی از تنظیمات یا کار با شورت کد ها را یاد بگیرید که خیلی آسان و ساده می باشد ، به همین ترتیب شما می توانید با افزونه های وردپرس انواع مختلفی از ویژگی ها را به سایت خود اضافه کنید ویژگی هایی که شاید اگر نیاز باشد یک کد نویس آن هارا طراحی کند و اجرا کند ماه ها طول خواهد کشید و شما می توانید با نصب یک افزونه همان ویژگی هارا به وب سایتتان اضافه کنید.

 

پس اگر نیاز به خدمات طراحی سایت دارید ، و می خواهید شروع به طراحی سایت برای مجموعه خود کنید می توانید از روش دوم استفاده کنید تا سایتی شیک و خیلی عالی را برای کسب و کار خود بسازید و هرچه سریع تر وارد عرصه آنلاین شوید ، البته روش دوم معایبی هم دارد اما به هر حال مزایای آن خیلی بیش تر است پس همین امروز شروع کنید.

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • سینا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی