نکات مربوط به طراحی سایت ، دیجیتال مارکتینگ و سئو

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر کسب و کارتان فروش خوبی ندارند و یا فروش خوبی دارد اما می خواهید فروش بیشتری را تجربه کنید داشتن یک سایت و استفاده از خدمات طراحی سایت به همراه بهینه سازی آن سایت بهترین گزینه برای افزایش فروشتان می باشد در این مقاله با ما همراه باشید تا از تاثیر فروش اینترنتی برای شما صحبت کنیمکه چطور دو عامل اصلی طراحی سایت تخصصی و بهینه سازی به همراه سایر عوامل می تواند بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما به وجود آورد.

 

بهینه سازی ( seo ) کار اصلی را می کند :

داشتن یک وب سایت به تنهایی نمی تواند برای شما فروشی ایجاد کنداما وقتی شما قدرت شگفت انگیز بهینه سازی را روی آن را اجرا کنید مشاهده خواهید کرد که وب سایت شما تازه شروع به فروش خواهد کرد، در واقع اگر بخواهیم بهینه سازی یا seo را به زبان خیلی ساده  توضیح دهیم این مثال را بیان می کنیم : فکر کنید شما یک مرد هستید که می خواهید برای خرید کفش از اینترنت اقدام کنید، گوگل را باز می کنید و چه چیزی را تایپ می کنید؟ شاید " حرید کفش مردانه " یا " خرید کفش و کتانی مردانه " دیدید؟ به همین راحتی برای هر کسب و کاری با موضوعات مختلف هزاران کیورد مثل همین دو کیورد زیر وجود دارد، به طور مثال کلمه " خرید کفش مردانه " ممکن است 550 سرچ ماهانه داشته باشد و به همین خاطر اگر بتوانید سایتتان رابه صفحه اول نتایج جستجو ببرید می توانید سود زیادی را برای خودتان به دست آورید.

 

به همین خاطر برای هر کسب و کاری ده ها واژه مختلف ( کیورد ) وجود دارد که می تواند سایت این کسب و کار ها را به سود دهی برساند، به همین خاطر حتما حتما بهینه سازی سایتتان را جدی بگیرید.

 

سایت نیز خیلی مهم است

اما درست است که اصل ترافیک شما ممکن است به خاطر seo باشد اما نباید تاثیر طراحی سایت و تجربه کاربری را نادیده بگیرید چه بسا سایت های زیادی که حتی توانسته اند با استراتژی های seo به صفحه اول گوگل بیایند و ترافیک خوبی هم بر سایتشان تجربه کنند اما به خاطر تجربه کاربری نامناسب نتوانسته اند آن چنان که شایسته است فروش خوب و معقولی داشته باشند : سایت شما باید دارای طراحی زیبایی باشد که اول از همه قابل اعتماد باشد و همچنین در مرحله دوم باید تجربه کاربری خوبی را برای کاربران به وجود آورد، این یعنی 1 : فرایند خرید آسان باشد 2 : بخش بندی و دسته بندی ها به درستی انجام شده باشد  3: سرعت سایت مناسب باشد 4 : آموزش های کار با سایت حتما داده شود ( این مورد شاید غیر ضروری به نظر برسد اما واقعا لازم است ) و......

تنها این موارد نیست :

اگر می خواهید فروش آنلاین عالی را تجربه کنید درست است که باید دو اصل بالا را رعایت کنید اما در واقع اصل فروش آنلاین آن هم به صورت متوالی و پیوسته نیاز دارد که تمامی استراتژی های مربوط به کسب و کار آنلاین را رعایت کنید این یعنی حتما با علم تبلیغ نویسی ، ایمیل مارکتینگ ، فروش در شبکه های اجتماعی و ... آشنا باشید تا بتوانید یک کسب و کار آنلاین بی نظیر و صد البته پر فروش داشته باشید.

 

آینده تا حدود زیادی به سمت آنلاین است :

اگر تا کنون بخش آنلاین کسب و کارتان را راه اندازی نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما از فرصت بکر بودن بازار ایران استفاده کنید و کسب و کار آنلاین خودتان را تاسیس کنید در آینده بسیاری از خرید ها و فروشها به صورت اینترنتی انجام می شود، نمی گوییم که کسب و کار آنلاین باعث نابودی مغازه ها و کسب و کار های سنتی خواهد شد اما حتما در کم کردن مخاطبین این کسب و کار ها تاثیر خواهد داشت، اکنون و به خصوص برای بازار ایران فرصت خوبی است که کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و استراتژی و موارد بالا را بر روی سایت و کسب و کارتان اجرا کنید تا فروش آنلاین را از دست ندهید و فروش خود را بالا ببرید.

 

  • سینا ابراهیمی